Recruiter Zorg & Welzijn gezocht (Utrecht)

Voor één van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek naar een recruiter zorg & welzijn voor de vestiging Utrecht.

Omschrijving
Naast de huidige ouderenzorginstellingen, ziekenhuizen en thuiszorgorganisaties gaat betreffende opdrachtgever zijn dienstverlening verbreden naar de gehandicaptenzorg en welzijnssector. Samen met de adviseur Zorg & Welzijn ga je als recruiter aan de slag in een echte pioniersfunctie. Je bouwt actief mee aan de groei in de regio Utrecht.

In de functie van  Recruiter Zorg & Welzijn ben je verantwoordelijk voor het werven en selecteren van zorg- en welzijn professionals voor regio Utrecht. Je werkt nauw samen met de adviseur Zorg & Welzijn om de juiste match te maken tussen zorgprofessional en vacature. Je zult de regie hebben over het gehele recruitment-proces en bent bereid om er alles aan te doen om professionals een aangename sollicitatie ervaring te bieden. Je bent ondernemend, creatief en in staat om op de arbeidsmarkt een netwerk op te bouwen. Verder spreekt het jou aan om binnen een resultaat- en mensgerichte omgeving te functioneren waar hard werken en plezier maken hand in hand gaan.

Concreet ga jij je bezig houden met de volgende werkzaamheden:

  • Werven van kandidaten op verschillende jobboards en social media
  • Voeren van kennismakingsgesprekken / interviews
  • Boeien en binden van kandidaten voor onze organisatie en opdrachtgevers
  • Bouwen aan een netwerk van zorgprofessionals
  • Geven van gastcollege’s op scholen
  • Op beurzen bedrijf promoten en onder de aandacht brengen bij zorgprofessionals.

Functie eisen

  • Je hebt bij voorkeur meerdere jaren aantoonbare ervaring in de commerciële arbeidsbemiddeling en affiniteit met de gezondheidszorgsector.
  • Je moet beschikken over een ondernemersmentaliteit en je begrijpt dat de juiste kandidaten vinden meer is dan enkel het invullen van vacatures.
  • De juiste kandidaat beschikt over Hbo werk- en denkniveau en is voor 40 uur per week beschikbaar (minder uur is niet mogelijk).
  • Je hebt ervaring als recruiter of intercedent (minimaal 2 jaar) . Een netwerk van zorgprofessionals en kennis van de zorgsector is een pre
  • Eigenschappen van de juiste kandidaat zijn; proactief, sociaal vaardig, inlevingsvermogen, goede communicatieve vaardigheden, geen 9 tot 5 mentaliteit, commercieel, en in kansen denken
  • Rijbewijs (en eigen auto)

Over het bedrijf

In 2010 is ons avontuur van start gegaan. In een arbeidsmarkt die hoofdzakelijk gedomineerd werd door veel grote ‘algemene’ uitzendbureaus en detacheerders, was er volgens ons ruimte voor een specialistisch bemiddelingsbureau dat de taal van de zorg écht spreekt. Een bureau dat zich volledig richt op de gediplomeerde zorgverlener.

Wij bieden starters en professionals een goede baan met zekerheid en ontwikkelingsmogelijkheden bij sfeervolle zorg- en welzijnsinstellingen en ambitieuze ziekenhuizen. Wij lossen hierdoor vraagstukken van opdrachtgevers op door de juiste match te maken tussen de kandidaat en de instelling.

Onze interne medewerkers bieden wij de mogelijkheid om hun ambities te verwezenlijken en commerciële uitdagingen aan te gaan. Naast opleiding- en trainingsmogelijkheden zijn er ook tal van doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie waar talent tot z’n recht komt.

Wat wij bieden

  • Je komt te werken bij een jonge / groeiende organisatie op een moderne werkplek met veel uitdaging en afwisselende werkzaamheden.
  • Er bestaat de mogelijkheid tot het krijgen van een vaste baan.
  • Interne doorgroeimogelijkheden.
  • Pensioenregeling
  • Het salaris is marktconform en daarbovenop hebben we een interessante bonusregeling. Voor de reiskosten die je maakt krijg je een volledig reiskostenvergoeding.
  • Om je werk zo goed mogelijk uit te voeren wordt een laptop en mobiele telefoon ter beschikking gesteld.
  • Daarnaast zijn er verschillende mogelijkheden tot het volgen van functie gerichte trainingen die jouw gaan ondersteunen in het uitvoeren van je functie.

Interesse of meer weten?
Neem dan contact op met Lean Personeelsmanagement en Advies via e-mail bericht sethi.plaisier@lean-pa.nl of telefoonnummer 06 – 12 88 4495